Szkolenia

ZARZĄDZANIE

  • Zarządzanie zespołem i rola menedżera
  • Budowanie zespołu
  • Delegowanie zadań
  • Organizacja pracy zespołu
  • Motywowanie

OBSŁUGA KLIENTA

  • Profesjonalna obsługa Klienta
  • Asertywność i radzenie sobie w trudnych sytuacjach
  • Inteligencja emocjonalna w obsłudze Klienta
  • Skuteczna organizacja pracy

EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA

  • Efektywna komunikacja
  • Asertywność
  • Zarządzanie sobą w czasie
  • Trening antystresowy
  • Prowadzenie prezentacji i wystąpień publicznych
  • Rozwiązywanie konfliktów

W realizacji projektów najczęściej działam w ramach poniższego schematu postępowania:

Spotkanie wstępne
Wspólnie z Klientem definiujemy potrzeby szkoleniowe określając grupę docelową oraz jej charakterystykę, cel, jaki projekt ma realizować, oczekiwane efekty oraz sposób ich mierzenia, kwestie techniczne, formalne, logistyczne.

Pogłębiona diagnoza i badanie potrzeb
Ten etap służy uszczegółowieniu diagnozy sytuacji firmy, poziomu kompetencji pracowników, specyfiki relacji i współpracy w zespole oraz związanych z tym potrzeb szkoleniowych. W czasie badania wykorzystuję m.in. formę wywiadu, ankiety, obserwację w miejscu pracy.

Przygotowanie i omówienie oferty
Przygotowana oferta jest omawiana i weryfikowana pod kątem spójności oczekiwań osób zaangażowanych w przygotowania do realizacji zamierzonych działań.

Realizacja projektu
W przypadku szkoleń realizowanych formie cyklu wprowadzone są dodatkowe działania typu: zadania do wykonania dla uczestników, monitoring zmian, indywidualne konsultacje.

Podsumowanie projektu
Po zakończeniu projektu Klient otrzymuje raport poszkoleniowy w formie pisemnej. Zawarte są w nim wyniki ewaluacji szkolenia, ramowy opis wprowadzonych treści, wnioski trenera  oparte na obserwacji i analizie grupy dotyczące jej samej oraz sytuacji w  firmie Klienta.
Raport zawiera również sugestie rozwojowe i dalsze kierunki pracy.

* Szczegółowe programy szkoleniowe – chętnie prześlemy na życzenie.