ZARZĄDZANIE
- Zarządzanie zespołem i rola menedżera
- Budowanie zespołu
- Delegowanie zadań
- Organizacja pracy zespołu
- Motywowanie
OBSŁUGA KLIENTA
- Profesjonalna obsługa Klienta
- Asertywność i radzenie sobie w trudnych sytuacjach
- Inteligencja emocjonalna w obsłudze Klienta
- Skuteczna organizacja pracy
EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA
- Efektywna komunikacja
- Asertywność
- Zarządzanie sobą w czasie
- Trening antystresowy
- Prowadzenie prezentacji i wystąpień publicznych
- Rozwiązywanie konfliktów
W realizacji projektów najczęściej działam w ramach poniższego schematu postępowania:
Spotkanie wstępne
Wspólnie z Klientem definiujemy potrzeby szkoleniowe określając grupę docelową oraz jej charakterystykę, cel, jaki projekt ma realizować, oczekiwane efekty oraz sposób ich mierzenia, kwestie techniczne, formalne, logistyczne.
Pogłębiona diagnoza i badanie potrzeb
Ten etap służy uszczegółowieniu diagnozy sytuacji firmy, poziomu kompetencji pracowników, specyfiki relacji i współpracy w zespole oraz związanych z tym potrzeb szkoleniowych. W czasie badania wykorzystuję m.in. formę wywiadu, ankiety, obserwację w miejscu pracy.
Przygotowanie i omówienie oferty
Przygotowana oferta jest omawiana i weryfikowana pod kątem spójności oczekiwań osób zaangażowanych w przygotowania do realizacji zamierzonych działań.
Realizacja projektu
W przypadku szkoleń realizowanych formie cyklu wprowadzone są dodatkowe działania typu: zadania do wykonania dla uczestników, monitoring zmian, indywidualne konsultacje.
Podsumowanie projektu
Po zakończeniu projektu Klient otrzymuje raport poszkoleniowy w formie pisemnej. Zawarte są w nim wyniki ewaluacji szkolenia, ramowy opis wprowadzonych treści, wnioski trenera oparte na obserwacji i analizie grupy dotyczące jej samej oraz sytuacji w firmie Klienta.
Raport zawiera również sugestie rozwojowe i dalsze kierunki pracy.
* Szczegółowe programy szkoleniowe – chętnie prześlemy na życzenie.